Σε λειτουργία, στο myTAXISnet, τέθηκε η πλατφόρμα για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων COVID και δηλώσεων πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης, για την περίοδο Μαρτίου – Δεκεμβρίου 2020.

Ήδη, οι ιδιοκτήτες ακινήτων, που έχουν υποβάλει δηλώσεις Covid, λαμβάνουν e-mail από την ΑΑΔΕ για να επισκεφθούν τη σχετική ιστοσελίδα (επιλογή ΔΗΛΩΣΕΙΣ COVID). Εκεί, μπορούν να ενημερωθούν για την κατάσταση των δηλώσεών τους (αποδοχή, πορεία διεκπεραίωσης), καθώς και να λάβουν οδηγίες για τη διόρθωση τυχόν λαθών ή παραλείψεων.

Η πλατφόρμα θα λειτουργεί έως και τις 19 Απριλίου 2021.

Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα για την υποβολή δήλωσης λύσης μίσθωσης χωρίς πρόστιμα, για όσες μισθώσεις έχουν λυθεί μέχρι την 12η Ιουνίου 2020, θα λειτουργεί έως τις 12 Απριλίου 2021.

Προσοχή!

Συνιστάται στους ιδιοκτήτες, που έχουν υποβάλει δηλώσεις Covid για ακίνητα με διαδοχικές μισθώσεις στην πλατφόρμα των Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης, να δηλώσουν τη λύση των προηγούμενων μισθώσεων, ώστε να επιταχυνθεί η διεκπεραίωση των δηλώσεων αυτών.

Λογιστική Εταιρεία TaxPlanet

Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρία, η TaxPlanet ειδικεύεται σε φοροτεχνικά θέματα Νομικών Προσώπων και Ιδιωτών. Καλέστε μας στο 2410 610 196 για να σας εξυπηρετήσουμε.